עובדים מרוצים הם יסוד בהצלחה של העסק
בפורמים שונים של יועצים ניתן לשמוע שוב ושוב את הערך של עובד מרוצה. בעל עסק חכם משקיע בזה, הוא נותן לעובד שלו את התחושה הנדרשת, הוא דואג להוציא אותו מרוצה ולהפוך את העסק לסיפור של הצלחה
עסק של הצלחה
היום מדברים הרבה מאוד על החשיבות שבנתינת מתנות לעובדים, החשיבות של עובד מרוצה לעסק מצליח הינה אחד הנושאים הבוערים מאוד בכנסים ומפגשים בין אנשי עסקים. לעשות את העובד מרוצה זה להשקיע בו, לתת לו הכי טוב שרק אפשר ולזכור אותו בכל הזדמנות, כך שהוא ירצה להמשיך לעבוד, כך שהוא ירצה להצליח, כך שיגיע עם מרץ לעשות את העסק שלך להכי טוב שרק אפשר.
מורל של עובד תלוי במעסיק
חשוב מעת לעת לתת מתנות קטנות לעובדים, כאלו שהם ירגישו שזוכרים אותם, כאלו שהם ירגישו חשובים, כאלו שהם ידעו שיש להם מנהל מעריך שרואה אותם. אפשר לתת אפילו מתנות קטנות וזולות לעובדים, מה שחשוב שהן תהיינה מכובדות ומכבדות, כאלו שהעובדים יראו במתנה את מה שרוצים לתת - הרבה הערכה וכבוד. שהם ירגישו שיש מי שרואה את עמלם ונותן להם מעבר למשכורת, זה מדבר ללב ומדרבן את העובדים לתת לעסק יותר ממה שהם מחויבים במסגרת העבודה.
להעריך מכל הלב
מתנות קטנות לעובדים יכולות להיות מתנות יעילות מאוד שישמחו את העובדים ויממשו את המטרה. לא חייב לצאת מהתקציב שהוקצב מראש, מתנות קטנות וזולות לעובדים גם הן יביאו את התוצאה המתבקשת, לא רק מה שעולה בגדול אומר מילת הערכה, גם קטן, מלב מעריך גם זו נתינה מכל הלב, גם זו נתינה עם מילה טובה.